Op zoek naar werk - Reisverslag uit Campinas, Brazilië van Elke Haan - WaarBenJij.nu Op zoek naar werk - Reisverslag uit Campinas, Brazilië van Elke Haan - WaarBenJij.nu

Op zoek naar werk

Blijf op de hoogte en volg Elke

25 Maart 2014 | Brazilië, Campinas

Na een mooie wereldreis in 2013 ben ik eindelijk aangekomen in Campinas.
Hopelijk krijg ik snel een baan hier in de regio.
ik heb op dit moment een heel klein appartementje waar ik bijna niks voor betaal. ideaal dus, en in een veilige buurt(ook niet onbelangrijk in Brazilië)

Omdat ik hier druk ben aan het regelen voor van alles en nog wat, volgende week weer een nieuw verhaaltje.

Ohja, ik heb kaartjes voor ONE DIRECTION!!! WHOEHAAA

  • 25 Maart 2014 - 06:42

    John En Wilma Haan:

    Hallo Elke,

    Goed om te horen. snel een keer skypern
    goeten Pap en Mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Campinas

Elke

Mijn verblijf in Campinas, Brazil.

Actief sinds 25 Maart 2014
Verslag gelezen: 935
Totaal aantal bezoekers 1942

Voorgaande reizen:

03 Maart 2014 - 04 Januari 2016

Verblijf in Vampinas, Brazil

Landen bezocht: